22/01/2024

HAYDN JEUGD STRIJKORKEST 11 februari 2024

Weer een bijzonder programma.

2024 met "We are BLEND music"

De HJSO is op 11 februari in de Kruiskerk. De kaarten zijn verkrijgbaar via de bekende verkoopadressen
U kunt de kaarten ook via deze website bestellen.
We hebben weer een bijzonder programma. Het HJSO speelt samen met de groep We are BLEND music.

Meer over de uitvoerenden en het programma vindt u op onze (deze) site door gebruik te maken van de links.

Uitvoerenden: HJSO, We are BLEND music

Programma  PROGRAMMA 2024

Kaartverkoop

Entreebewijzen zijn nog in de voorverkoop verkrijgbaar voor 15 Euro. De verkoop gaat plaats vinden op de bekende voorverkoopadressen:
U kunt nu de kaarten ook via onze website bestellen. Ze worden dan bij u bezorgd zodra ze beschikbaar zijn

Voorverkoopadressen:

GroenRijk Eemsdelta, Farmsumerweg 136, 9902 BW Appingedam
Service Apotheek Neptunus, Landstraat 82, 9934 BP, Delfzijl
Attfysio, Koningin Wilhelminapark 25, 9934 EH Delfzijl
Kamp en Koolhof Makelaars en Taxateurs,Landstraat 71, 9934 BK Delfzijl

Voor de agenda:

HJSO concert
datum:       11 februari
aanvang:   14:30
plaats:        Kruiskerk Delfzijl,
                   Menno van Coehoornsingel 21
                   9934 GP  Delfzijl

Dit jaar gaat de opbrengst van dit benefietconcert naar de volgende goede doelen:

Delfsail varen met ouderenl

Tijdens Delfsail 2024 gaan Lions Appingedam Delfzijl in samenwerking met andere locale serviceclubs weer een aantal boottochten organiseren.

Zelfstandig wonende ouderen kunnen dan ook genieten van dit fantastische evenement.

De schepen zijn gecontracteerd en  inschrijving is binnenkort mogelijk.

Door de verschillende fundsraising activiteiten waarvan het HJSO benefiet concert er een is, is de vaartocht voor de deelnemers geheel kosteloos.

De gezamenlijke serviceclubs hebben ook tijdens eerdere edities van Delfsail deze vaartochten voor ouderen georganiseerd.
Bij de laatste Delfsail konden maar liefst 900 ouderen uitvaren om van dit evenement te genieten.

Stichting Leergeld

Stichting Leergeld helpt kinderen uit gezinnen met geldzorgen in Nederland. Daardoor krijgen deze kinderen dezelfde kansen als leeftijdsgenoten.

Zo wordt de aanschaf van schoolspullen, een laptop, een fiets, zwemles, sport mogelijk gemaakt.

Ouders kunnen zo het beste aan hun kind geven, en elk kind kan meedoen!

Dankzij de kaartverkoop , de sponsoren van dit benefietconcert en de uitvoerenden: het HJSO en "We are BLEND music" worden deze doelen gesteund