06/02/2019

Weer groot en goed nieuws: De LCIF heeft besloten ons Lukulu project met een gift te steunen.

Hennie Ganseman, de LCIF coördinator voor Lions Noord Nederland, heeft namens het LCIF medegedeeld dat aan het Lukulu project een gift van ruim 24.000,- Euro  wordt toegekend. Met deze toezegging zijn we dolblij.

We zijn nu zo ver met de financiering dat wij het aan durven om te zeggen:

HET ENERGIE PROJECT LUKULU WORDT GEREALISEERD.

WIJ GAAN DE BOUW STARTEN

Het is geweldig dat we de financiering nu zover rond hebben. Er zijn nog een paar posten die nog gedekt moeten worden, maar dat risico neemt de Lionsclub Appingedam Delfzijl.

Immers het HJSO concert komt er nog aan, en we gaan nog door met de verschillende acties.

Het is fantastisch dat dit project zoveel locale en ook internationale ondersteuning krijgt! En daar zijn we allen die hier aan bijgedragen  dankbaar voor.