17

En geen voorjaar zonder een mooi concert van het HJSO. De voorbereiding is begonnen en het belooft weer een mooie uitvoering te worden. En de datum is 7 maart 2020. Door de verbouwing van de Kruiskerk is de locatie dit jaar:

Kabzeel, Dijkstraat 77, Appingedam.

Wij kijken er naar uit om met u dit prachtig evenement te mogen beleven.

De Kruiskerk wordt verbouwd. Daarom was het niet mogelijk het HJSO 2020 op deze plek te organiseren.

Gelukkig kunnen we uitwijken naar een andere locatie in onze regio.  Het is het bij velen als kerk Kabzeel  bekend.  De voormalige kerk is omgebouwd naar Multi Functioneel Centrum en wordt gebruikt door diverse verenigingen en bedrijven. Door de goede accoustiek is het ook zeer geschikt voor concerten.

MFC Kabzeel is in het centrum van Appingedam gelegen. Het is de oude kerk, die in 1998 de status van rijksmonument heeft verkregen. Nu is het de ontmoetingsplek voor heel  Appingedam en omgeving, voor jong en oud. Centrum Kabzeël is goed bereikbaar met openbaar vervoer en de auto. Er is ruime parkeergelegenheden voor en op korte afstand van het gebouw beschikbaar. Er is een parkeerterrein bij de Coop, er is ruime parkeergelegenheid bij de Action en het parkeerterrein achter Gooday.
Het concert wordt uitgevoerd door het Haydn Jeugd Strijkorkest o.l.v. Jan-Ype Nauta.

Er is een prachtig programma

Kaarten

Kaarten zijn verkrijgbaar bij de  verschillende voorverkoopadressen.

Voorverkoopadressen
Fysiotherapiepraktijk Attfysio, Kon. Wilhelminapark 25, 9934 EH Delfzijl
Apotheek Neptunus Landstraat 82, 9934 BP Delfzijl
Tuincentrum GroenRijk Eemsdelta Farmsumerweg 136, 9902 BW Appingedam

Uiteraard kunt u ook  terecht bij  Lionsleden.

Op 7 maart zijn aan de kassa ook kaarten verkrijgbaar.
De kaarten kosten € 12,50 incl. programma; in de voorverkoop € 11,50